Big Data

Implicatii pentru compania dumneavoastra in analiza volumului mare de informatii

Un element cheie in 2013 a fost reprezentat de faptul ca 42% din liderii de afaceri la nivel mondial nu au avut incredere in orice decizii luate, din cauza lipsei de informatii sau usurinta accesului la ea. Barierele organizationale afecteaza luarea deciziilor, cu 45 % dintre decizii fiind clasate ” usa inchisa “, fara a avea oamenii potriviti sau datele in cauza.

Investiti in date. Aveti nevoie de date. Aveti nevoie de instrumente pentru a colecta, stoca, analiza si prezenta date actuale.

Investiti in experienta. Puneti-va pe dumneavoastra si echipa in situatii care va permit sa va dezvoltati aptitudinile si expertiza.

Combina cei doi factori ( oameni si date ), atunci cand conteaza. Automatizeaza tot ceea ce poti. Permite oamenilor sa-si exercite judecata lor atunci cand se poate. Dar atunci cand raportul risc/recompensa este foarte mare insista pe oameni si a lor expertiza, incepand cu date reale si aplicand experienta lor.

Modelul de adoptie a volumului mare de informatii

Educa – Exploreaza – Captiveaza – Executa

Liderii ar trebui sa lucreze mana in mana cu managerii functionali pentru dezvoltarea unui model de afaceri cu ajutorul acestor tehnologii pentru a avea un cost minim si pentru a servi nevoile individuale .

Profitabilitatea unei personalizare in masa este la indemana si companiile care profita de oportunitatea pot construi loialitate, creste veniturilor si obtin un avantaj competitiv .

Realizarea de noi eficienta pentru a elibera resurse, deplasarea rapida spre o infrastructura mai flexibila si scalabila de generatie urmatoare, atenuarea riscurilor in aliniere cu prioritatile de afaceri, precum si imbunatatirea executie pentru livrarea fara sudura va fi esentiala.

Gestionarii de infrastructura IT trebuie sa captureze simultan urmatoarele runde de eficienta, sa accelereze tranzitia catre infrastructura de ultima generatie, sa reduca riscurile si sa imbunatateasca procesul de executie.

Cheltuielile de tehnologie pot fi mari, dar acestea sunt relativ mici in comparatie cu potentialul lor de a stimula performanta de operare a afacerii. Tehnologia poate imbunatati performantele de afaceri prin generarea de venituri ( de exemplu , prin utilizarea de date de mari pentru cross-selling in canale digitale ), reducerea costurilor totale ( de exemplu, prin automatizarea end-to-end a proceselor ) si scaderea costurilor de risc ( de exemplu , in asigurare , prin utilizarea de date din mediile sociale pentru a ajuta calcule de risc ).

Companiile de top masoara si gestioneaza atat mediul de afaceri, cat si agilitatea sectiei lor IT, astfel asigurandu-se ca afacerea poate raspunde competitiv provocarilor.