Eva e-commerce

Platforma E-commerce

  • Dezvoltata din 2011
  • Peste 250 functionalitati dezvoltate specializate pe vanzarea B2C si B2B
  • Interfata intuitiva si user-friendly
  • Peste 10 ani de experienta in industia e-Commerce

Aria de aplicabilitate:

  • Magazine online medii si mari
  • Firme medii si mari care isi doresc prezenta online
  • Prin intermediul platformei se poate vinde orice de la IT&C la polite de asigurari, carti, licente software, piese auto, produse alimentare, fashion etc.

Poveste de succes:

  • 100.000+ produse in site
  • 200.000+ comenzi in 2014
  • 400.000+ produse livrate in 2014
  • 300.000+ clienti
  • 100+ furnizori
  • 100+ parteneri integrati

Functionalitati front-end importante:

  • Landing page campanie: realizarea facila a landing page-ului unei campanii promotionale
  • Bundle: crearea pachetelor de produse
  • Multistorefront: mai multe magazine, o singura baza de date
  • Tema de mobil: suntem in pas cu trend-ul, toate functionalitatile sunt prezente si pe mobil
  • Login cu Facebook: accesul facil al clientilor, folosind platforma de socializare
  • Sistemul cautari frecvente: venim in sprijinul cumparatorului cu propuneri
  • Cautare avansata de produse: pentru cei mai pretentiosi
  • Alerta pret pentru produs: notificam cumparatorul cand produsul ajunge la pretul dorit de acesta
  • Interfata contul meu: sistem facil de a administra datele personale in relatia cu magazinul
  • Cand va fi pe stoc: notificam cumparatorul cand un produs intra in stoc
  • Bug report client: tinem cont de parerea cumparatorilor despre site

Functionalitati marketing:

  • Campanii promotionale: Black Friday, Craciun, Paste, toate foarte usor de configurat
  • Functionalitati promotionale: scoateti in evidenta atributele produselor
  • Template-uri SMS/E-MAIL: SMS-urile si e-mail-urile trimise se pot configura usor prin intermediul unor template-uri
  • SMS automat stare comanda: tinem clientul aproape prin notificarea starii comenzii
  • Whislist: pastram informatii despre ceea ce isi doreste clientul

Functionalitati vanzari:

  • Casuta galbena: instrument util pentru vanzatori, prin interfata caruia au acces la toate informatiile utile pentru manipularea produsului (pret, campanii, informatii stoc, furnizori etc.)
  • Algoritm configurare pret: algoritm configurabil pentru alegerea pretului si furnizorului
  • Produse asamblate: crearea de noi produse on-the-fly pe baza stocului
  • Adaugare Bundle/ Discount cadou pe categorie sau filtrare
  • Comentarii si marturii: review-urile clientilor sunt intotdeauna o reclama buna
  • Procesare automata comenzi: comenzile cu produse din stoc se proceseaza automat
  • Generare documente printr-un singur click: documentele aferente comenzilor se pot genera printr-un singur click (factura, proforma, garantie etc.)
  • Identificare comanda: cautare rapida dupa numar de telefon, e-mail, numar de comanda
  • Status stoc: identificarea cu usurinta a produselor receptionate cu cadouri de culoare
  • Plata online: suport plata online cu numerosi procesatori

Functionalitati documentare:

  • Corespondente produse: intrument util pentru departamentul de documentare si pentru clientii finali, deoarece presupune asocierea inteligenta a produselor recomandate
  • Proprietati pe categorii: grupe de valori si proprietati pentru o filtrare facila si eliminarea erorilor de introducere
  • Actualizari automate de pret/stoc: preluarea automata a starii stocului produselor la diferitii furnizori prin integrarea cu baza acestora de date
  • Template-uri pentru informatiile de la furnizori: preluare automata a informatiilor de la furnizori, indiferent de formatul acestora

Functionalitati livrare:

  • Integrare automata cu firmele de curierat: generare AWB-uri automat si importul borderoului de livrari
  • Borderouri de livrari: generarea automata a borderoului de livrari si a documentelor aferente
  • Livrarea in 3H: automatizarea proceselor de comanda, rezervare din stoc, pregatire colet, livrare, pentru o livrare rapida

Functionalitati back-end importante:

  • Receptie corecta de la furnizori: automatizare pret corect de la furnizor
  • Trasabilitate produse la nivel de stoc: trasabilitate produse de la intrarea in gestiune pana la iesire
  • CMS integrat: Control asupra paginilor personalizate ale magazinului
  • Drepturi si roluri, simplu: posibilitatea de inregistrare a drepturilor pentru un anumit rol
  • Integrare cu aplicatii de contabilitate: export date financiare catre diferite platforme de contabilitate (WinMentor, SAGA, hMarfa etc.)
  • Mecanism identificare posibile fraude posibilitate de a marca IP-uri, clienti dupa nume/mail/CNP, ca si potentiali fraudatori de sistem, astfel incat sa fie scosi in evidenta la procesarea comenzilor si anuntati procesatorii de plati
  • Ticketing integrat: integrare cu sistemul propriu de ticketing direct din back-end
  • Receptia cu cititor de coduri de bare: scanarea codurilor de bare la receptia produselor pentru introducerea facila a seriilor produselor in sistem
  • Coduri de bare custom: generarea, asocierea si printarea de coduri de bare custom – pentru produsele care nu vin de la producator/furnizor cu cod de bare

Functionalitati management:

  • Raport comenzi: urmarirea vanzarilor zilnice
  • Raport produse: urmarirea marjelor si vanzarilor pe categori si grupe
  • Raport incasari: urmarirea incasarilor pe clienti si comenzi
  • Raport livrari: urmarirea eficientei livrarilor
  • Raport geografic: acoperirea geografica a magazinului, in functie de clienti si comenzi

Go Online!

  • 2-3 zile complet functional
  • ERP integrat
  • Gestionarea stocurilor
  • Gestiune financiara
  • Gestiunea fluxurilor de lucru
  • Implementarea facila a campaniilor promotionale

7 motive pentru a utiliza platforma noastra:

  • Platforma bazata pe mai mult de 9 ani de experienta
  • Demonstrata in productie de peste un an
  • Integrare garantata cu programele de contabilitate
  • Flexibilitate maxima: posibilitatea de dezvoltare este nelimitata
  • Posibilitati multiple de campanii si promovare
  • Controlul preturilor de la o multitudine de furnizori
  • Posibilitate de raportare a tuturor activitatilor

Cum facem:

  • Semnam un NDA
  • Organizam intalniri pentru intelegerea business-ului si nevoilor clientului
  • Estimam proiectul
  • Semnam contractul si se achita avansul
  • Implementam platforma (5-10 zile)
  • Implementam design-ul (5-10 zile)
  • Demaram dezvoltarile, daca exista
  • Livram produsul si se achita ultima transa

Prezentarea in format PDF:


Marturii clienti