Intr-o fractiune de secunda. Aplicatia RedAI.

RedAI este formata din 3 elemente-cheie: aplicatie semi-custom, algoritm de inteligenta artificiala (deep learning agents) si output BDA (big data analysis) pentru business intelligence.

Aplicatie semi-custom

Aplicatia este semi-custom pe baza cerintelor specifice ale clientului, deoarece caracteristicile variaza in functie de nevoile de business si strategia clientului, fie in segmentul RETAIL, fie HORECA.

Algoritm de inteligenta artificiala (Deep Learning Agents)

Aceasta parte este cheia pentru livrarea de proiecte si prelucrarea datelor deoarece permite detectarea si clasificarea SKU. SKU reprezinta componenta principala a BPA (business process automation).

Deep Learning Agents invata sa recunoasca fiecare SKU cu ajutorul instructinilor primite de la dezvoltatorii AI. Acest lucru duce la o crestere a competentei de recunoastere a SKU la +90% certitudine in 48-72 ore.

Big Data Analysis

Atunci cand sunt finalizare primele doua componente, livram BDA catre client, datele respective fiind esentiale pentru dezvoltarea businessului (cota de piata la raft, corelarea cu managementul comenzilor, date despre concurenta, etc.).

Avantajele aduse de acest produs companiilor sunt numeroase. Cunoasterea si intelegerea modului in care lucreaza companiile din industrie pot fi dobandite cu adevarat doar lucrand in cadrul acestora.

Impactul pozitiv obtinut de client de la produsul nostru

➢ Conformitatea contractului cu magazinul RETAIL.

➢ Productivitatea crescuta a fortei de munca

➢ Analiza competitorilor

Conformitatea contractului cu magazinul RETAIL

Desi exista mai multe tipuri de contracte intre furnizori si comerciantii din retail, doua dintre cele mai frecvente sunt cota de piata si planograma. Contractul bazat pe cota de piata este cel in care un furnizor cumpara o parte din raftul generic al segmentului lor specific (de exemplu suc, bere, vinuri, electronice, etc.).


In cazul unui contract bazat pe planograma, atunci este inclusa o sectiune cu cota de piatasi un instrument vizual de merchandising. Planogramele sunt desene detaliate ale aspectului magazinului fizic si acorda o atentie speciala locurilor de plasare a produselor. In momentul de fata, acest proces de business se realizeaza manual si este bazat pe detectarea produselor de catre oameni. Un reprezentant de vanzari masoara si numara primele sticle din fata, apoi calculeaza procentul din cota de piata si verifica respectarea planogramei. Acest proces dureaza foarte mult timp, nu este precis, automatizat, sau consecvent in analiza datelor.


Cresterea productivitatii fortei de vanzare

Dupa cum am mentionat anterior, forta de vanzare va avea mai mult timp la dispozitie, ceea ce permite companiilor sa extinda KPI-urile (key performance indicators) angajatilor. Va putea creste numarul vizitelor, iar timpul va putea fi concentrat pe elemente mai productive. Cu o crestere a focusului pe negocierea de noi SKU listings, brand awareness, configurarea magazinului pentru a incuraja cumparaturile din impuls, productivitatea marita se va reflecta instant in veniturile clientului si in volumul de vanzari.

Analiza competitorilor

In a doua etapa de dezvoltare, odata ce conformitatea cu contractul este automatizata, ne concentram pe activitatile de tracking. De exemplu, se poate urmari intreaga industrie de bere pe o anumita piata.

Aflati mai multe despre RedAI dand click aici sau contactandu-ne prin formularul de contact din partea stanga a paginii.

DE CE SA ALEGI REDAI?

CU AJUTORUL NOSTRU ALEGI SOLUTIA POTRIVITA AFACERII TALE